Start Cíl

Konec hracího dne: 2.3.2016 00:00:00 Aktuální čas: 30.5.2020 20:52:40
Délka hracího dne: 24 hod.
Startovné je 150 kreditů.
Hra neprobíhá (začátek: 2016-02-20 00:00:00)




Výsledky:

*[DeluXe]*: -95 kreditú. (12/15, 44%, 1)
AFoS.HackeR: 330 kreditú. (25/6, 81%, 4)
BladeRaider: -95 kreditú. (14/12, 54%, 3)
Compmaster[nXh]: -45 kreditú. (26/12, 68%, 11)
DarknessI: 560 kreditú. (26/20, 57%, 6)
DarkShade: -140 kreditú. (3/15, 17%, -15)
illidan1997: -125 kreditú. (17/20, 46%, 2)
jajajajenomja: -70 kreditú. (22/21, 51%, -2)
kailash: -70 kreditú. (22/35, 39%, 2)
Kilo: -65 kreditú. (28/16, 64%, -2)
matty9: 530 kreditú. (54/35, 61%, 3)
Mrk3w: -140 kreditú. (5/24, 17%, -8)
Nortent-LEGIE: -60 kreditú. (16/37, 30%, -5)
R0FL_M4N: -150 kreditú. (0/0, 0%, 0)
Strážce stezky: 340 kreditú. (13/19, 41%, -6)
Strážci stezky: 0 kreditú. (19/13, 59%, -1)
T.v.I.k.S: -130 kreditú. (9/20, 31%, -6)
voNt: 430 kreditú. (19/27, 41%, -6)
Yeaaaah: 670 kreditú. (33/16, 67%, 6)



Pravidla hry:

Startovné je 150 kreditů, které vám budou odečteny po skončení hry.

Účelem hry je dojít ze startu do cíle. Hra končí ten hrací den, kdy do cíle dorazí první hráč. Každý hrací den (přesný čas konce dne je vypsán pod mapou) se muže hráč 3x přesunout a provést libovolný počet útoků.

Přesun znamená, že se provede hod kostkou a hráč se přesune o daný počet políček. Pokud je cílové políčko obsazeno (jsou na něm 2 hráči), vybere se jeden z nich dle jejich random čísla a proběhne souboj. Pokud útočník zvítězí, stoupne si na políčko místo obránce a ten se přesune na políčko z kterého útočník vyšel.

Útok znamená, že si hráč vybere nějakého protivníka v dosahu a na něj zaútočí. Útočníkovi se sníží síla útoku o 1 za každé políčko, které ho dělí od protivníka (čili na sousední políčko útočíte ještě bez postihu). U výběru protivníka se u každého zobrazuje celkový bonus/postih k útoku, čili kladné číslo je pro útočníka výhodné a záporné nevýhodné. Pokud je útok stejně silný jako obrana, prohrává útočník. Útočit můžete, pokud máte sílu větší než 0 a máte nějaký cíl v dosahu (hráče nebo strážce).

Síla hráče je počítána k jeho hodu na útok a obranu. Sílu si můžete zvýšit tak, že porazíte dostatečně silného protivníka. Hráči, kteří jsou dost silní na to aby vám zvýšili sílu, jsou ve výběru zvýrazněni zelenou barvou. Další možností je posilování - sílu si zvýšíte za cenu přesunu (1 síla za 2 přesuny). ! Pokud prohrajete svuj útok, síla se vám o 1 sníží. ! Síla se vám zvýší také tehdy, když se ubráníte útoku hráče se stejnou nebo vyšší než vaší silou.

Maximální síla hráče: 100

Strážci jsou obránci stezky, kteří nepovolí nikomu projít. Pokud byste se při přesunu měli dostat za strážce, bude přesun přerušen a vy zůstanete jedno políčko před strážcem. Strážce lze porazit stejným zpusobem jako ostatní hráče. Jakmile je strážce jednou poražen, zmizí.

IconMarker NumberStrength
10 4
20 3
30 4
40 5
50 6
60 7
70 8
80 9
90 10
100 11
110 12
120 13
130 14
140 15
150 16
160 17


Kredity získáte, pokud dorazíte do cíle před skončením závodu (hráči kteří dorazili do cíle si mezi sebe rozdělí vybrané startovné). Kredity získáte rovněž za poražení soupeřů a strážců, kteří jsou dost silní na to aby vám zvýšili sílu. Počet kreditů závisí na rozdílu síly útočníka a obránce. Kredity se přičítají po skončení hry.