Call of Duty: Black Ops

Články ~ RaceWar 2011 - da


Autor: e1f
Název: RaceWar 2011 - další rozhovory

Racewar je takřka u konce, zbývá už jen fight Lidí vs Nemrtvím. Admin soutěže se opět tázal hráčů racewaru na to, jak to vidí oni.. čemu dávají plus a mínus. V další várce rozhovorů vystupuje kapitán české reprezentace Cechi, oldschool human Azawal, bývalý hráč německého ieS AngeliuS, bývalý redaktor w3sk a SGC hráč Cimo, bývalý hráč nEophyte DalleR, kapitán týmu starZ MadmaN a bývalý hráč EcHo klanu SuperSheep


NÁZORY HRÁČŮ VÁLKY RAS

Co si myslí a jak to vidí hráči rasových válek

Otázky: 

Jak bys zhodnotil turnaj Válka ras WC3 po tvé první rasové válce? Co se ti na tom nejvíce líbí a v čem naopak vidíš největší slabinu? Na co ses před první rasovou válkou nejvíce těšil a co tě po první rasové válce nejvíce zklamalo? V čem vidíš smysl takového projektu a které hráče by si ve Válce ras WC3 viděl nejraději? Jaké bude podle tebe konečné pořadí ras a proč?

 Cechi 

Dokud budu vyhrávat tak to bude furt dobrý :D a po prohře se mě raději neptej :D :D. Moc se mi to nelíbí protože se hraje strašně moc sól místo toho aby hráli 4 nejlepší + 1 rozhodujicí zápas který by samozřejmě odehráli kapitáni svých ras.. Ale na naší scéně se nenajdou 4 hráči, kteří by zahráli vyrovnané hry.., takže nakonec je možná lepší že se hraje více sól a nezáleží jenom na těch "nejlepších". Moje první válka byla proti orkům a to jsem došel jenom náhodou protože jsem došel do roomky kde hrajem 1v1 a tam se zrovna hrál ten racewar :D Tak sem si řekl že to odehraju.. Zklamal mě pouze výsledek UD vs ORC :D. Smysl tohodle projektu je (bylo) podle mě sehnat co nejvíc hráčů na cze/svk scéně a jak sem se díval na ty hráče co odmítli účast tak se jednalo hlavně o inactive hráče.. Byla to fakt škoda že si nechtěli zahrát protože to mohlo být zajímavé ;) Jelikož se může hrát až 8 sól tak si myslím že kdyby přišli ti undeadi co jsou tam napsaní tak skončí UD 1. HU 2. ORC 3. ELF 4. Pokud ti undeadi nedojdou a dopadne to jako s orkama tak nevím no.. V podstatě na tom ani nezáleží hlavní je si zahrát ^^.

 Azawal 

Rekl bych, ze po prvni rasove valce nemam nejmensi duvod ke stiznostem, probehlo to bez problemu a rychle. Jedina slabina co me napada, je pripadne reseni zapasu kapitanu v pripade, ze spolu budou hrat po nalosovani. Na co jsem se tesil? Mozna na moznost konecne si zahrat jako soucast pomerne elitniho human tymu. Zadne zklamani v prubehu rozhodne nebylo, maximalne s mou spatnou formou, ale to zcela urcite neni vina turnaje. Smysl takoveho projektu vidim v tom, ze to rozhodne opet podpori zdejsi w3 scenu, sami muzeme videt, ze se objevila spousta inaktivnich hracu, takze uspech to urcite ma. Dalsi cast otazky je trosku zaludna. Samozrejme nejlepsi racewar by byl s tou nejvetsi elitou co kdy byla, ale to je nerealizovatelne, soucasny stav je stejne o moc lepsi, nez jsem si predstavoval, ze bude na zacatku tohoto projektu. Konecne poradi ras - zalezi na tom, jak moc se zapoji devil a rikytan u elfu ... a taky jak vyjde nalosovani humanu a undeadu. Rekl bych, ze dva nejsilnejsi tymy jsou prave humani a undeadi, maji zdaleka nejlepsi lineup ... orkove a elfove jsou dost pozadu. Muj osobni tip na top 4 je : hu, ud, elf, ork ... tak uvidime jak moc se to bude lisit od skutecnosti

 Angelius 

Myslim si, že Válka ras je fajn projekt s dobrou ideou, ale horším provedením. Líbí se mi, že to přitáhlo pozornost na W3. Největší slabina je rozhodně způsob hraní zápasů. Co se mojí první války týče, těšil jsem se, ale docela mne zklamala, zejména kvůli neuceleným pravidlům, hráli zbytečně hráči, co se nekvalifikovali a další spousta nedostatků a nedořešeností. Smysl toho projektu je asi oživení scény, i když původní záměr je pravděpodobně jinde. Pořadí si netroufám odhadovat, i když po poslední válce to bude asi HU, UD/O, NE, protože undeadi na tom teď nejsou s formou nejlíp.




 Cimo 

Turnaj hodnotím, až na to pár mesačné zdržanie :D, pozitívne. Je vidieť, že si skalopevný fanúšík a robíš niečo už aj tak v mrtvej hre. Najviac sa mi páči, že to ku sklu dotiahlo už aj dlhoročne inactive hráčov, ktorých je veľmi pekné vidieť v akcií. Tiež sa mi ľúbi, ak mám možnosť niekomu z nich natrhnúť kakač s vedomím, že to už nehrávam, a tiež sa mi páči myšlienka, že po prehre sa môžem vyhovoriť na moju inactivitu :). Najväčšia slabina je, že zas niekto sa môže vyhovoriť v môj neprospech, napríklad "mám 20 FPS, nedá sa to hrať" alebo "nejde mi skype" etc. Tešil som sa najmä na oldschool hráčov ako Steler alebo Da(rk Ki)ller a taktiež na menší flame kto má luck, imbu a kto sux etc. Najväčšie sklamanie prišlo v podaní Tomikusa, vedel som že chlapec sa po mojej inactivite v 2008 skillovo posunul dopredu a čakal som od neho viacej, namiesto toho prehral a skončili sme iba 7-1 (seriously). Zmysel celej tejto akcie? Jednoznačne asi posledná príležitosť byť "pohromade", zaspomínať na staré časy, trošku sa dozvedieť kto sa ako má a tak... neočakával som, že sa tam dotrepe taký Hladík, Fridrich, Beňo, Michalides či Humanic (ako sa volal Lukáš priezviskom ? :D) alebo niekto iný z old SGC, ale dúfal som v účasť takého Klicha, Bezzubova alebo Sušilu :). Aspoň že prišli a prídu iný, ako taký Fendek sľúbil účasť tento víkend. Konečné poradie? Maroš, Vojtech a Radko sú asi najsilnejší line up aký tam momentálne je plus Peťo, ktorý by mal prísť. Zelený a nemrtvý budeme na 2-3 a temný cvelfové budú posledný .. ich line up sux! Tak hf borci :)

 DalleR 

Turnaj, resp show zvané Race war mi přijde jako dobrý nápad jak oživit cz a svk scénu w3. Beru to silně for fun, rád jsem si zahrál a ještě zahraju s lidma, které jsem potkával před lety buď na živo nebo online, takže to je taková nostalgie přijemná. Slabiny těžko hledat, vzhledem k tomu,že už nehraju, jsem spokojený že se domluví match a během chvíle se jde hrát, takže to jsou spíš samá pozitiva. Rozhodně jsem se těšil až si zahraju s nějakým old school nebo new school hráčem jak jsem na tom, vs ud a vs elf jsem vyhrál snad vše , to byly fajn hry, ale vs ork jsem prohrál snad vše a to se celkem líbilo, byly to dobré hry a tím, že o nic nejde, sem si to dost užil v dobré náladě. Co se týká otázky koho bych tam rád viděl, to těžko komentovat, protože jsem byl v době kdy hrál gia, bone, horror, kačer, humanic a nynejší scéna mi nic neříká, ani nevím zda jsou turnaje a podobně a jestli to hraje někdo na slušné úrovni fakt netuším...Konečné pořadí si netroufám moc odhadovat, např před lety říct že UD jsou nejlepší, byl nesmysl, protože byl Giacomo a nikdo mu nemohl konkurovat, takže jde spíš o kvalitu hráčů a jak komu sedne jaký match...a soupeř..mě třeba sedli totálně mirrory a ti elfové ale vs orci jsem totálně shořel..jiný ud může zas rozbít orka ale shořet v mirroru.. Každopádně projekt to je zajímavý a proto jsem jej rád podpořil v rámci cz scény a té nostalgie :)

 MadmaN 

Tak moja prva rasova valka mi moc nevysla, kedze som ako jediny prehral vs orc, hral som s 30 fps a nic moc netom mimo domova, tak snad to bude lepsie vs UD, kedze elfovia nas moc nepreverili, napriek tomu ze je to snad uplne najviac imba rasa :-) Najviac sa mi paci samotna myslienka race wars, je to urcite zaujmavejsie ako x-ty tour. Slabiny su zanedbatelne, kedze najviac som sa obaval neucasti hracov, no Cultik to zatial pekne zvlada. Uplne najviac som sa tesil na niektore epicke oldschool matche, jeden som uz videl - Horror vs Buchta, urcite to boli zabavne hry plne necakanych rozhodnuti a zvratov :-D Hlavny zmysel celeho projektu vidim v oziveni nasej malej W3 sceny, kedze posledne 2-3 roky vyrazne upadla. Snad nam pomoze mierne sklamanie niektorych ex-hracov W3 z SC2. Najradsej by som videl vsetkych tych ktori sa prihlasili, ako sa v spravny cas naloguju na garenu a odohraju to co svojou registraciou prislubili :-) Dost som bol zvedavy na Devil)Inside, videl som ze na laddery celkom potrenoval, no valke ras sa zatial vyhol :-( 1st samozrejme humani ! Aj ked UD budu tazkym superom... :-)

 SuperSheep 

Kolem Války ras jsem byl zpočátku velmi skeptický. To jsem ale kolem amatérských W3 projektů vždycky, ale nakonec většinou překonají mé očekávání. Tady ovšem skepsi přinášelo navíc vědomí, že projekt řídí Blázen. Hned úvodní část přinesla rozčarování z neschopnosti odehrát kvalifikační zápas. Na to se celý projekt dostal do dlouhého komatu, během kterého jsem si stihl zlomit klíční kost a zase se uzdravit. K mému překvapení (a smůle UD rasy) jsem dostal možnost hrát ve Válce proti Orkům, kde jsem díky rozumnému soupeři zahrál alespoň jednu slušnou hru mezi dvěma tragickými. Systém turnaje však stále zůstává záhadou, kdy se každou Válku hraje odlišný počet zápasů, snad aby si zahrálo co nejvíc přítomných. Zatím to díky jednoznačným výsledkům Válek nevadí, ale košér to určitě není. Snad se na další Války dostaví i ti lepší hráči a předvedou koukatelné hry, víc od tohoto projektu nečekám. Vítěze tipovat nebudu, protože to za 1) čistě závisí na účasti a za 2) protože vím, že vyhrají Undeadi.

Kdybych měl já, Cultik, jakožto hlavní admin turnaje Válka ras WC3, některé z výše uvedených názorů nějak zhodnotit, komentovat, či reagovat na ně, tak...

Cechi

 - jeho názor a postoj zcela chápu, čím méně hráčů bude rasové války hrát, tím lépe na tom jeho rasa bude, protože má ve svém čele nejlepšího tuzemského hráče. To co kdysi znamenal Giacomo, dnes znamená Cechi. Věřím tomu, že by nejraději na rasové válce hrál on sám a tím pádem by nemrtví mohli slavit celkové vítězství. Není to ale trošku sobecké a nefér fůči ostatním kvalitním hráčům, kteří si také chtějí zahrát? Cechi až moc rychle zapomněl na to, jaké to bylo, když ještě nebyl nejlepším hráčem a každý si ho dával s prstem v nose, či v jiném otvoru. To by byl secsakramentsky rád, kdyby si v tak prestižním turnaji mohl zahrát alespoň jako náhradník. Já osobně si myslím, že čím více hráčů bude na každé rasové válce hrát, tím objektivnější porovnání síly všech ras získáme. Jsem rád, že Cechi zrovna v tu neděli, kdy se hrála rasová válka proti orkům zabrouzdal zrovna do té místnosti, kde se turnaj odehrával a že tedy mohl vybojovat alespoň jeden čestný bod pro svoji rasu. Z počátku jsem si trošku vyčítal, že jsem do zápasu hrdinů místo DalleRa nepostavil Cechiho, ale věděl jsem, že na celkovém výsledku to stejně nic změnit nemůže, že DalleRa už po Válce ras možná nikdy warcraft hrát neuvidíme, zatímco Cechi ho bude hrát pořád a když jsem pak viděl ty zápasy Steler vs. Daller, tak jsem si byl jistý, že jsem udělal dobře, že zápas hrdinů hrál právě DalleR, protože ty jeho hry byly zkrátka úžasné a napínavé, což by v Cechiho podání nebyly. Navíc DalleR chodí na rasové války pravidelně, zatímco Cechi pouze náhodou. Pokud však Cechi příjde na rasovou válku Lidé vs. Nemrtví, kde nemrtvým půjde o celkové vítězství, budu nejspíš nucen za hrdinu rasy vybrat Cechiho, abych zvýšil šanci Nemrtvých dosáhnout toho nejlepšího výsledku.

Azawal

 - šance, že by po nalosování zápasů natrefil hrdina rasy na druhého hrdinu rasy je tak malá, že mi to ani nestojí za to, abych se touto eventualitou zaobíral. Jestli se to někdy stane, tak to začnu řešit, do té doby si ale budu užívat bezstarostného mládí. Turnaj Válka ras WC3 jsem zamýšlel přesně tak, jak to Azawal popsal, přitáhnout zpět do hry co nejvíc oldschool legendárních hráčů minulosti a zároveň trošku oživit dění na tuzemské w3 scéně. Souhlasím, že soupisky jednotlivých ras by mohly vypadat lépe, ale chtít po hráčích jako byl Giacomo, Hum4nic, Bonecracker, Amater, nebo MeddlinG, aby opět hráli, to je jako chtít po Zátopkovi, aby zase začal běhat maratony. Ti hráči už jsou zkrátka navždy mrtví a my jim jen ve skrytu našich warcraftem poblázněných myslí můžeme přát to, aby se Lich King smiloval nad jejich hříšnými, krví potřísněnými dušemi. Jeho prognóza konečného pořadí ras zní také rozumně a doufám, že dojde k tomu, že Devil.Inside a Rikytan skutečně alespoň na jednu svou rasovou válku příjdou, abychom se mohli pokochat i jejich hrami a aby pozvedli Temno elfskou rasu z prachu, neboť těch pár věrných Temno elfských hráčů, co se za svou rasu bili doposud, to sami zkrátka neutáhnou. Tímto vyzývám všechny Temné elfy, nenechte padnoud strom života a bijte se ve jménu Eluny!

Angelius

 - myslím si, že hráči by měli hrát a organizátoři by měli organizovat a nikdy by to nemělo být jinak, protože by to pak vypadalo asi dost divoce. Rád příjmám pozitivní, i negativní kritiku, ale někdy se zkrátka musím smát zaslepenosti některých lidí. Mi se taky nelíbí, že hrajou hráči, kteří se nekvalifikovali, ale co mám dělat když ti, kteří se kvalifikovali, na rasovou válku nepříjdou? To mám zkrátka jejich soupeře, kteří přišli, poslat domů? A nejvíc mě tato kritika dokáže pobavit právě od těch lidí, kteří slíbí, že na rasovou válku příjdou a nakonec se neobjeví a z týmu jeho rasy příjdou 3 hráči. Těžko se dá aplikovat ucelenost pravidel na nezodpovědnost účastníků, protože právě kvůli takovým pak musím řešit vzniklé problémy. Od začátku jsem všem dal jasně na jevo, že kdo má o tento turnaj Válka ras WC3 zájem, ať na rasové války chodí, protože za to bude odměněn a to jsem taky splnil, když jsem do prořídlé sestavy nemrtvých zařadil hráče nemrtvých, kteří se nekvalifikovali, ale udělali si ten čas a přišli podpořit svou rasu. Představte si každou rasovou válku jako opravdovou bitvu. Pokud stojíte proti armádě rasy Orků, určitě si nevystačíte s 50% armádou Nemrtvých, to by byla sebevražda. Naštěstí se mezi přihlížejícím prostým vesnickým lidem našlo i pár statečných, kteří se za Ner'zhula postavili, odevzdali Králi Lichů svoje duše a jako nemrtví se postavili mocné armádě zelenokožců. Neřekl bych, že nemrtví na tom nejsou špatně s formou, spíš jsou na tom špatně s docházkou. Jediné štěstí mají v tom, že většina tuzemských hráčů hraje po vzoru Giacoma, DalleRa a Cechiho za nemrtvé.

Cimo

 - jak jednou řekl Bonecracker, není žádný real life a warcraft, to warcraft je real life. Nevím proč zrovna tahle myšlenka mi uvízla v paměti, ale je v tom veliký kus filozofie a pravdy. Ano, dá se to tak říct, že jsem skálopevný fanoušek warcraftu, protože právě díky této hře jsem poznal komunitu lidí, jakou jsem nikdy nikde jinde nepoznal. Mnozí warcraftoví online kamarádi pro mě byli víc, než ti s kterými jsem žil a setkání s hráčemi na LanCraftech jsem vždy považoval za ty nejkrásnější životní zážitky a těšíval jsem se na to snad i víc, než na vánoce. Hráči warcraftu mi zkrátka až na pár výjímek připadají jako správní lidé, orkové, nemrtví a temní elfové. Snad proto se jich i tolik inaktivních přihlásilo do tohoto turnaje, přestože jsem je žádal právě já. Věděli, že z toho nebudou mít žádný finanční prospěch, že už na warcraft dlouho nesáhli a stejně přišli a hráli. Za to vám všem patří veliký dík, protože zejména ze začátku jsem si vůbec nevěřil, že by se to mohlo uskutečnit a kor ne s takovým úžasným obsazením. Jedním z takových hráčů, které jsem si v turnaji nejvíc přál vidět je právě Cimo. Můj dlouholetý orkský vzor, než ho vystřídal Steler. Cimo mě zkrátka utvrzoval v tom, že ačkoli být zelený není vůbec jednoduché, tak to má své kouzlo a svou krásu. Souhlasím, že TomikuS v rasové válce zklamal, přestože se čas konání změnil právě kvůli jeho fotbalovému zápasu, který hrál od 12 do 14 hodin a hlavně proto, že mě prosil, ať nějak zařídím, aby dostal za soupeře Cechiho, kterému chtěl natrhnout prdel za to, že ho vyhodil z týmu České warcraftové reprezentace. Tvrdil mi totiž, že on jediný je schopen uhrát bod proti nemrtvým. Vše se tedy nakonec zařídilo tak, jak si to TomikuS přál a to co pak v tom zápase předvedl, to ani nemá cenu podruhé komentovat. Ba ne, dělám si legraci, myslím si, že by to proti Cechimu nikdo nezvládl lépe, TomikuS se zkrátka obětoval, za Hordu život položil a pro úspěch svých spoluhráčů položil na oltář bouří tu nejcenější oběť. Souhlasím s Cimem, že smyslem turnaje je rozhodně i nostalgie, ty roky strávené u milovaného warcraftu, a s těmi nejlepšími přáteli po boku. A jedna taková úsměvná perlička na závěr, hádejte jak Cimo pojmenoval záznamy her vs. Angelius? Jak jinak než: 1. Angelica a král, 2. Neskrotna Angelica. :_D

DalleR

 - názor legendy jakou je DalleR pro mě znamenal hodně, protože tento hráč kdysi patřil k takovým, ke kterým všichni vzhlíželi a které všichni obdivovali. To, že se DalleR rozhodl zúčastnit turnaje Válka ras WC3 beru jako obrovský úspěch a většina z vás mi jistě musí dát za pravdu, že když jste jeho přezdívku viděli na soupisce nemrtvých, určitě vás to překvapilo a s úsměvem na tváři jste nevěřícně zavrtěli hlavou se slovy, že něco takového snad ani nemůže být pravda. Jenže to pravda byla. No a při účasti hráče takového formátu jako je DalleR, kdo by se pak nezúčastnil? Jedině ti, kteří by nevěděli, o co přichází. Za svou letitou kariéru jsem toho nepředvedl mnoho, ale ať už jsem se pustil do čehokoliv, vždy to bylo něco zajímavého a neočekávaného, co otřáslo základy celé tuzemské warcraftové komunity a turnaj Válka ras je další mé dítě, na které se jen tak nezapomene. V mých projektech mi ale nikdy nešlo ani tak o mě, mou pýchu a touhu po zviditelnění, jako spíš o to dát hraní warcraftu nějaký vyšší smysl, než jen pro nic za nic hrát do zblbnutí. Zkrátka pro hráče vytvořit něco, co by je bavilo jak hrát, tak i sledovat. U DalleRa se mi líbí jeho přístup k celému projektu, jak klade zábavu ze hry nad touhu po vítězství. Věřím, že tento turnaj v něm vyvolal spoustu nostalgických vzpomínek a umožnil mu znovu prožívat ty pocity, které lze zažívat pouze při hraní warcraftu. Současná tuzemská scéna je pro DalleRa velkou neznámou, protože když jsem se s ním bavil při jeho registraci do turnaje, tak mu nic neříkal ani nick Cechi, což svědčí o opravdu obrovském nedostatku ve znalostech současných hráčů. Přesto si však u něj cením toho, že se veliké neznámé nezalekl a dovolil nám, abychom se pokochali jeho skillem a oldschool stylem hry.

MadmaN

 - jeden z mála Slovenských hráčů, kteří se turnaje Válka ras WC3 zúčastnili, což bude asi způsobeno tím, že prostě Slováci nikdy warcraft hrát neuměli, snad až na kluky ze Storm Games Clanu. Teď samozřejmě jen žertuju. Souhlasím s MadmaNem v tom, že ve Válce ras WC3 jde přece jen o něco víc, než třeba ve w3.cz tourech, které se hrajou třikrát do týdne, i když právě takové turnaje jsou jedinou možností, kde si může našinec poměřit síly s tuzemskou warcraftovou scénou. Není to ale zdaleka tak prestižní, jako turnaj ve kterém se mezi sebou poperou všechny čtyři rasy. Je to zkrátka jednorázová akce, která se určitě nebude pořádat nějak často, řekl bych tak jednou, dvakrát za rok a bude nejspíš dost pravděpodobné, že někteří hráči, kteří se účastní tohoto prvního ročníku, už se žádného dalšího nezúčastní, protože už zkrátka warcraft definitivně pověsí na hřebík a začnou se věnovat něčemu smysluplnějšímu, třeba Dotě, nebo StarCraftu II. Opět jen žertuju, protože Dota a ani StarCraft II samozřejmě Warcraftu III nesahá ani po kotníky. Dřív, nebo později na to určitě příjdou všichni. Těm pomalejším na to zkrátka musíme dát více času, ale věřím, že dřív, nebo později, se k Warcraftu určitě vrátí všichni. Už teď, pár let po vydání StarCraftu II můžeme sledovat příliv návratilců, kteří zjistili, že StarCraft II pro ně zkrátka není to pravé ořechové, neboli jejich šálek čaje. Těší mě a mrzí to samé co MadmaNa, a sice to, že je skvělé vidět po mnoha letech ty pravé oldschool hráče, které jsem vídával když jsem začínal s warcraftem a je smutné vidět prořídlé sestavy při samotných rasových válkách, když se každý těší na co nejvíc hráčů v co nejlepším obsazení. To už je ale každého boj. Každopádně nejočekávanější duel se odehraje mezi rasama Lidí a Nemrtvých, kde každá absence hráče bude hodně znát. Pokud vyhrajou Lidé, pořadí bude jednoznačné, pokud však zvítězí Nemrtví, může to kartami ještě pěkně zamíchat. No, nepředbíhejme a netrpělivě očekávejme tento duel, který by měl vše podstatné rozhodnout.

SuperSheep

 - souhlasím se SuperSheepem, že kvalifikační část nebyla domyšlena do nejmenšího detailu a určité problémy se v ní objevili, nicméně se nakonec celý turnaj rozběhl a myslím si, že vcelku i úspěšně. Nevím, proč tolik lidí, orků, temných elfů a nemrtvých neustále řeší systém turnaje a to, že u každé rasové války je jiný počet zápasů. Co na tom záleží, jestli se budou hrát zápasy tři, nebo třeba sedm? Důležité je to, která rasa v rasové válce zvítězí a to se zatím ve všech rasových válkách ukázalo naprosto zřejmě, protože vítěz vždy zvítězil jednoznačným rozdílem. Dosavadní vývoj turnaje jasně přeurčuje rasu Lidí jako tu nejsilnější, o čemž jsem nikterak nepochyboval, rasu Orků jako druhou nejsilnější, o čemž se mi ani ve snu nesnilo, rasu Nemrtvých jako třetí, což by tak nějak odpovídalo a překvapivě rasu Temných elfů jako nejslabší, což naprosto odporuje realitě. Podle mě je nejsilnější rasou rasa Lidí, druzí jsou Temní elfové, třetí Orkové a nejslabší jsou Nemrtví. Bohužel na naší scéně se ke své rasy otočili zády ti nejlepší zástupci rasy Temných elfů a právě proto vnesli do turnaje takový zmatek. Devil)Inside), Amater, Rikytan, TacHYoN., Kragesh, Gorbacov, Gaze a Enjoy.My.Style. S takovou sestavou Temných elfů by jistě i rasu Lidí jímal strach a pochybnosti. Bohužel pro Temné elfy se však právě tito hráči doposud nezapojili a možná nezapojí ani v jejich poslední rasové válce proti Orkům a tím pádem jim i přes snahu několik mála věrných jedinců jakými jsou ThundereN, Root, Elf, vOsh a nyní i BuchTa, nezbude nic jiného, než se neprávem smířit s posledním místem v tomto prvním ročníku turnaje Válka ras WC3. 



Skutečný autor: Cultik

Zdroj: www.valkaras.ic.cz


Hodnocení
(počet hlasů: 6)
hrozné
výborné

Hodnotit mohou jen registrovaní uživatelé. > Zaregistrovat <




Nový komentář

voNt 28.11.2011 12:02:56
kapitola 6.
.. co match UD vs HU --> 'status quo' ?

glasses 21.11.2011 06:54:54
Kapitola 5.

Cultik Cult21.11.2011 02:12:14
Opět si Angeliusi trošku mimo ...
... ostatně jako už v tvých prvotních názorech na průběh turnaje. Na co je Commanderovi porazit N3gra? Hlavně na to, aby získal vítězství v zápase pro svou rasu. Když už pro nic jiného. Stejně se můžeš ptát, na co je N3grovi prohrát s Commanderem? Co třeba na to, aby ostatní hráči měli větší šanci vyhrát? Ty se na tu válku ras pořád díváš jako na soubor jednotlivých zápasů a her. Začni se na to dívat jako na celek. Výsledek celé války jen málokdy rozhodne jediná bitva. Rozlosování tedy může být pro celkový výsledek rasové války hodně důležitým a vlivným faktorem, který do tohoto turnaje vnáší napětí a naději. Vždy je někdo lepší a někdo horší, to patří k životu a je to i logické, tak proč si nad tím tak lámeš hlavu? V tuzemských podmínkách je nemožné najít 2x7 stejně dobrých hráčů. Čistě teoreticky, kdyby si mohl vybrat dvojice soupeřů tak, aby zápasy byly vyrovnané, dokázal by si to? A souhlasili by ostatní s tvým výběrem? Sto lidí, sto chutí a sto názorů. Možná by bylo fajn nechat hrát mezi sebou nejlepšího z jedné rasy proti nejlepšímu z druhé rasy, druhého nej z 1. rasy proti druhému nej z 2. rasy, atd. až sedmého nej z 1. rasy proti sedmému nej z 2. rasy. Ale byl by takový systém spravedlivý? A kdo by hráče seřadil od nejlepšího k nejhoršímu? To by mohly rozseknout jen vzájemné zápasy mezi hráči každé rasy. Bylo by to však žádoucí? Pokud by měl být na každé rasové válce stejný počet zápasů, musely by se hrát vždy jen 3 zápasy + 1 zápas hrdinů. Takže by si zahráli vždy pouze 3 hráči z každé rasy. A teď se ptej, není to málo? Nebo by si snad chtěl uplatnit pravidlo kontumací? Či by měli někteří hráči hrát víckrát? To by bylo šílené a nespravedlivé. Vzhledem k časovým možnostem a svědomitosti hráčů to podle mě lépe udělat prostě nešlo. Pokud ano, těším se, až mi to příště ukáže někdo jiný. Rád si totiž rozšířím obzory.

Cechi 19.11.2011 21:45:15
to stím počtem zápasu je fakt blbost no :D

Angelius PM19.11.2011 20:54:17
Tohle je nesmysl co říkáš. Je to neobjektivní a stupidní. Na co například Commanderovi je porazit N3gra? Na co je Cechimu vyhrát nad E1fem? Prostě to je uplně jedno, jestli si zahraješ. A hrát na každym CW jinej počet zápasů? Bože, Blázne, udělal jsi z celkem smysluplnýho turnaje s dobrou myšlenkou neobjektivní shit.

Cechi 18.11.2011 22:08:54
Nejvíc mě štve že si přečtu ten elfův koment kterej reaguje zřejmě na blazníka a jak jsem u 4tého řádku bláznikového komentu tak to dál nečtu xD

e1f w3cz18.11.2011 20:41:53
no pak ta kvalifikace teda byla fraška :D ale nechci aby ti kleslo sebevedomi natolik ze uz pro nas nikdy nic nevymyslis Blaznik. Ja uz si tak nejak zvykl ze se vzdy ozvou ti záporní a lidi s kladným nazorem mlčí..

Cultik Cult18.11.2011 15:04:18
Tak, když napíšeš, že ...
... "hráli zbytečně hráči, co se nekvalifikovali", tak se nediv, že jsem se tomu zasmál, protože kdyby měli hrát jen hráči, co se kvalifikovali, tak by si ti, kteří se taky kvalifikovali, nemohli zahrát jen proto, že jejich soupeři nedošli na rasovou válku. Příjde mi naprosto správné nasadit hráče, kteří se nekvalifikovali, aby si zahráli ti, kteří se kvalifikovali. Nevím jak by ses na to díval ty, kdyby třeba lidé došli ve třech a nemrtví v sedmi a na tebe by nevyšel lidský hráč. Asi dost blbé že? Udělat si čas, přijít natěšený na hru a pak se jen dívat. Ve svém komentáři na tvé odpovědi jsem se jen snažil vysvětlit proč jsem učinil taková rozhodnutí, jaká jsem učinil. Opravdu netuším, jak by sis to představoval ty, pokud by na rasovou válku přišlo tak málo kvalifikovaných hráčů. Jestli bys uděloval kontumační výhry, nebo bys nechal hrát jen tři hráče z každé rasy. Chtěl jsem, aby to bylo fér pro všechny. Nevěděl jsem, že se tě můj názor tak dotkne, jsem myslel, že jsi na flamy zvyklý. :_(

Angelius PM18.11.2011 10:16:35
Já nekomentuju bláznikův článek, ale reaguju na jeho komentáře, pro mě za mě, ať si píše třeba o holubím trusu, jde mi spíš o to, jak útočnou formou reagoval na to, co jsem řekl (příště se teda neptej na nic, když ti ten názor vadí a vyvolává u tebe potřebu se smát) a co píše sem...

Cechi 17.11.2011 23:02:39
Přesně tak... Když si chcete přečíst jenom názory hráčů tak si je přečtěte a to že tam jsou cultovi komentáře vůbec nic neznamená protože jediný co musíte udělat navíc je to že scrollnete trošku víc aby jste mohli napsat komentář...
Jinač řečeno pouze on ztráci svůj čas a nevadí mu to tak mu nekazte "radost"

Kub1sko 17.11.2011 22:02:53
Cultiku piš dál
Bože, nikdo vás nic číst nenutí, pokud vás to nezajímá, nečtu to a jdu dál. Je tak těžké? Ať si kdo chce píše hovna velké jak uzná za vhodné, pokud ho to baví tak proč by s tím měl končit?

e1f w3cz17.11.2011 20:48:15
madman
+1

Angelius PM17.11.2011 20:36:24
Furt nemůžu přijít na to, čim kromě tý schizofrenie trpíš.

Cultik Cult17.11.2011 17:49:56
Takže si to shrňme ...
... ani jeden z vás ty moje komentáře nečetl, ale všichni víte, že jsou to hovna. Takže vy se zkrátka podíváte na odstavec textu a víte co v něm je, aniž byste si přečetli jediné slovo. To je buď šestý smysl, nebo zázrak. Podle mě si ale spíš jen lžete do kapsy a snažíte se hodnotit něco, o čem nic nevíte. Na tom by nebylo nic až tak divného, kdyby podle vás ty moje hovna nechtěl na tento web sám veliký administrátor Elf. On je podle vás asi taky jen dalším tupohlavem, který by měl víc su... a pak by neměl čas kopírovat ty moje "slohovky". Já neměl potřebu tady zveřejňovat své názory a reakce a už vůbec nikoho nenutím, aby je četl, píšu je jen pro ty, kteří mají ten čas a náladu se dozvědět o válce ras něco navíc. Pokud mě však chcete kritizovat za to, že jako jeden z mála mám co psát, tak jsem vinen v plném rozsahu. Vás nejspíš sere, že něco dělám a že mě to baví, no doufám, že ne všechny to tak štve a mají z toho takové mindráky jako vy. Nepíšu to pro sebe a pokud si po přečtení alespoň jeden člověk řekne, že to stálo za to a bylo to zajímavé, tak je účel mých komentářů naplněn. Tak co? Našel se tu mezi váma někdo odvážný, který to celé přečetl až do konce a nelituje toho? Prosím, nenechte mě ve štychu. Jinak už příště ty odpovědi hráčů komentovat nebudu.

madman 17.11.2011 16:53:05
hmm
no ako cultik ale nenapisal nic zle a dokonca som jeho comment dopisal...IMO / a to sa plz neurazte/ si myslim ze najviac scenu dojebavaju ludia ktori su slabi hraci, nic nikdy nezorganizovali ale to im nebrani picovat a vsetko kritizovat. Jednoducho beru ludom energiu nieco tvorit...

glasses 17.11.2011 13:49:53
Porad ti Cultiku utika ten pravy vyznam. A to, ze ty tvoje hovna nebavi cist nikoho. Pro tve info uz sem precet i knizku s 800 stranama!! Ja vim ze pro tebe to moc neni, protoze to je obvykla delka tvyho " komentare". Mozna by sis mel najit pravy vyznam slova komentar. Najdes ze to je par strucnych vet, a ne kapitola knizky. Ang +1

sill. DOTA17.11.2011 13:25:07
Jak kdosi kdysi napsal.
Blaznikovi komenty jsou furt dokola o těch samých hovnách sračkách hovnách sračkách hovnách ...

Evilm 8Gods17.11.2011 12:19:49
Angel, teď jsi měl rozbil :-D

Angelius PM17.11.2011 12:08:33
Glasses tim chtěl říct, že bys měl přestat psát hovna, ale věnovat se hlavní myšlence, protože všichni nemáme čas ani náladu se prokousávat tou wall of text. Ale to ti říkáme už pět let, tak proč se snažit.

Cultik Cult17.11.2011 02:48:21
Má cenu se bavit s duševně nemocným?
Ne. Schizofrenie je zlá v tom, že člověk neví co říká, nebo v tomto případě píše a je ještě horší, je-li doplněna alzheimerem. Neustále si protiřečí a co řekl na začátku, na konci popře, nebo si to už nepamatuje. Je mi tě líto GLASSESI, ale neboj, dá se s tím vcelku slušně žít. Jen nevím, jestli je vhodné se tu s tím chlubit. I když ty za to stejně nemůžeš, jelikož si nesvéprávný, takže nás tu tím klidně dál bav. Vůbec se nestyď tu dál všem tvrdit, že rád čteš knížky, obzvlášť když tě v půli přestanou bavit, protože ti nedávají smysl a jsou to hovadiny, které když dočteš, tak nevíš co bylo na začátku, přestože je nikdy nedočteš do konce. To dává smysl, tedy alespoň tobě. Je mi jedno, jestli někdo napíše negativní komentář a od zasu.... bych si spíš potřeboval odpočinout. Pokud máš pocit, že píšu slohové práce, tak jak mě můžeš nazývat tupohlavem? To opět svědčí o tvé nízké gramotnosti. Slohová práce je totiž důkazem systematického myšlení, které ty evidentně postrádáš. Ve škole už opravdu pár let nejsem a pokud ani ty ne, tak si pojal úlohu vzdělávání velice ledabyle. Promiň, ale překvapilo by mě, kdyby někdo s ukončeným středoškolským vzděláním psal to co ty. Takže jestli jsem tě urazil, tak se ti omlouvám, ale podle mě jsi prostě prostý prosťáček, který nechápe významy, ani souvislosti. PS: Nemám pro tebe žádnou moudrou radu, protože stejně není v tvých silách dočíst tento komentář až do konce, takže je to zbytečné, tak jako tvé rádoby urážky, které mě vůbec neurazily, ale pouze pobavily. ;_)



Nový komentář:


Jen pro zaregistrované uživatele.

Jméno:
Heslo:
Zapamatovat
Nová registrace
Zapomněli jste heslo?


Poslední příspěvky
Novinky24.12. 18:11
Rat Race21.04. 13:53
Ikonky v př...20.04. 18:55
Rat Race20.04. 15:01
Rat Race09.04. 11:01
Hlášení chyb30.03. 14:05
Rat Race18.03. 10:44
Rat Race17.03. 16:07
Návrat Plam...14.03. 20:54
Rat Race12.03. 12:07


Streamy
back2warcraftN/A
CechiN/A
Compmaster[nXh]N/A
ESL_WC3N/A
LawLietN/A
n3GRN/A
ReMinDN/A
TomikuSN/A
vOshN/A

zaklinac2_dlc_120x600



© Warcraft3.cz 2003-2017, všechna práva vyhrazena, ISSN 1214-892X
Názvy Warcraft, Reign of Chaos, The Frozen Throne a Battle.net jsou
registrovanými obchodními znaekami spoleenosti Activision Blizzard.